مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

نور چشمم

1394/4/15 14:24
نویسنده : زهره
164 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، نورچشمم از لحظه ای که متولد شده ای من معنای واقعی خوشبختی را با تو و در کنار تو

فهمیدم،

دخترم خدا تو را به من هدیه داد و من واهمه دارم از اینکه لایق هدیه ای این چنین باارزش

نباشم

نگاهت آن قدر دلنشین و آرام بخش است که گاه احساس می کنم در گوشه ای از بهشت

نشسته و نظاره گر بزرگ شدن تو هستم

دخترم کلمات از بیان احساس من نسبت به تو قاصرند اما بدان هر روز که می گذرد عظمت پروردگار را در وجود نازنین تو بهتر می توانم درک کنم

و سعی می کنم امانتدار و نگهدار خوبی برای فرشته ای باشم که هدیه خداست.

94/02/11

94/03/08

پسندها (1)

نظرات (0)