مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

دختر گلي بلا برده

1394/8/27 10:22
نویسنده : زهره
241 بازدید
اشتراک گذاری

مرسانا گلي بلا برده

ديگه تقريبا از آب و گل دراومدي

دختر ناز و خوشگل من

بلدي تا 16 بشماري

چند تا شعر خوشگل هم ياد گرفتي بخوني

سوره كوثر و حمد و توحيد رو هم حفظ شدي

دعا فرج و قربون اون صلوات فرستندن برم

عشقم

دندنات ديگه كامل دراومده

وقتي نگات ميكنم خانومي شدي واسه خودت و ديگه ني ني نيستي

بزرگ شدي عزيز دلم

تو اين مدت خيلي چيزا اتفاق افتاده

مثلا شهريور ماه رفتيم شمال

با عمو ، عمه، مامانجون، آقاجون، مادرجون و پدرجون

خيلي بهت خوش گذشت ولي به هيچ عنوان حاضر نشدي بياي داخل آب

حتي حاضر نشدي پاهات رو بزني توي ماسه ها

دختر نازمن همه بهت ميگفتند خيلي ناز داري

وقتي ميرسيديم لب دريا فورا ميگفتي بغل تا پاهات نره تو ماسه ها

خوشگل من راستي

تو مرداد رفتيم چادگون

سفري بود كه فكر كنم هيچ وقت يادت بره

خيلي بهت خوش گذشت

از اون موقع تا امروز هر موقع بهت ميگم كجا بريم ميگي چادگون

پارك ابي خيلي بهت خوش گذشت

عشقم

زندگي

روزها و لحظه ها تند تند داره ميگذره

مامان اين روزها خيلي مشغله فكري داره

نميدونم يه حس و حال عجيبي داره

سر بد دوراهي گير افتادم

دختر گلم

نميدونم چه شكلي بنويسم

كاشكي بزرگتر بودي كه ميتونستم باهات حرف بزنم

تو فكر يه نيني ديگه هستم

يه آبجي يا داداشي واسه تو

و يه همدم ديگه واسه خودم

نميدونم قسمت و تقديرم چي بشه

و خداي مهربون چي واسمون بخواد

اينم ميگذره

بابا امروز رفته جندق

روستاي مصر

حالا واسه خودمون يه برنامه ريزي ميكنيم كه بهمون خوش بگذره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)