مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

بابايي

1392/6/13 14:53
نویسنده : زهره
165 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته نازنين من

هديه خدايي من

مثل ماه من

داره به بابايي حسوديم ميشه

خوش به حالش

حالا هم تو رو داره و هم منو

قراره دوتا خانوميه خوشگل هواشو داشته باشند

 

دختر که باشی می دونی اولین عشق زندگیت پدرته

دختر که باشی میدونی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پدرته

دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستات بگیری و بعدش دیگه از هیچی نترسی دستای مهربون و گرم پدرته .....

دختر که باشی میدونی هر جای دنیا که باشی چه کنارت باشه چه نباشه

قویترین فرشته نگهبان زندگیت پدرته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)