مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

بدون عنوان

1393/7/16 12:16
نویسنده : زهره
119 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من

عزيز دل من

هستي من

قربونت برم روز به روز خوشگلتر ميشي

هر روز كه از خواب چشماي خوشگلت رو باز ميكني ميبينم از روز ديگه قشنگتري

فدات بشم من

الان حدودا يك سال و بيست و شش روز از ورودت به زندگيم ميگذره

هشت تا مرواريد خوشگل تو دهنت داري

چهار تا پايين و چهار تا بالا

راه رفتن رو هنوز درست ياد نگرفتي

قربونت برم خيلي ميخوري زمين

ديگه حاضر نيستي چهاردستوپا هم بري

بلند ميشي و ميخوري زمين تا بالاخره بتوني چند قدم راه بري

بلا بلا مرساناااااااااااااااااااااا

هر كي ميبينتت عاشقت ميشه

خيلي شيطوني مامان

همه ميگند خدا به دادت برسه با اين شيطون خانوم

قربونت برم خيلي دوست دارم

واست جشن تولد يك سالگي نگرفتم ، آخه مامان جونم همون روز واكسن داشتي، مامان زهره هم

اصلا حالش خوب نبود

ولي دخمري بلا

كادوهات سر جاش بود

همه واست كادو آوردند

قربونت برم ايشالله سال ديگه يه جشن تولد حسابي واست ميگيرم

پسندها (2)

نظرات (0)