مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

دختمري شش ماه و 15 روزه

1392/5/1 8:21
نویسنده : زهره
141 بازدید
اشتراک گذاری

دختمري من الان دقيقا شش ماه و 15 روزه هستي

يعني واييييييييييييييييييييي خدا

دارم واسه به دنيا اومدنت لحظه شماره مي‌كنيم

niniweblog.com

دختمري من الان دقيقا شش ماه و 15 روزه هستي

يعني واييييييييييييييييييييي خدا

دارم واسه به دنيا اومدنت لحظه شماره مي‌كنيم

داريم وسايلت رو ميخريم

خيلي حساسيت به خرج ميدم

خداكنه همشون رو دوست داشته باشي

هفته پيش با بابايي رفتيم رهنان

خيلي سخته

دلم ميخواد تخت و كمد خيلي خيلي شيك واست بخريم

قربونت بره مامان

بايد قدر تموم داشته‌هات رو بدوني

ماماني با تموم وجودش و با احساس قشنگش اينها رو داره واست ميخره

تو دنيايه مني دختر عزيزممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)