مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

سفر به مشهد

1396/8/9 22:36
نویسنده : زهره
96 بازدید
اشتراک گذاری
با دخملیای ناز و عزیزدلی در تاریخ 27.7.96 راهی مشهد شدیم خیلی سفر خوبی بود
یکی دیگه از بهترین خاطرات زندگیم بود
آوینا و مرسانا خیلی بهشون خوش گذشت
شب تو مهمانسرای شاهرود خوابیدم و صبح زود حرکت کردیم. ظهر رسیدیم هتل نفت عالی بود
یک هفته اونجا بودیم.
خیلی خوش گذشت.
باغ وحش. ویلاژ توریست. زیست خاور. پاساژ ارمیتاژ، همه عالی بودن
اوینا جونی سفر اولش بود
قربونش.برم اصلا اذیت نکرد
درتاریخ 26.7.96درست یک.روز قبل از رفتنمون به مشهد دندون اولش رو در آورد
اولین دندون از بالا
الهی قربونش برم خیلی اذیت شد
در تاریخ.4.8.96 هم از مشهد به سمت شاهرود حرکت کردیم و شب شاهرود خوابیدیم دوباره صبح به سمت اصفهان حرکت کردیم
دخملیای نازم الهی قربونتون برم خیلی دوستون دارم
اولین سفری بود که من و بابا با شما دو تا تنهایی رفتیم
خانواده چهار نفری
عالی بود















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)