مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

33 هفته و دو روز

1392/5/9 11:49
نویسنده : زهره
157 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز زندگيم

دختر قند عسلم

امروز ميخوام برم سونوگرافي دارم واسه ساعت 5:30 لحظه شماري ميكنه

مرتب به ساعت نگاه مي‌كنم

جلو نميره

خوشگل ماما امروز خيلي زيادي داري تكنون ميخوري

دارم واسه بار آخر ميرم سونوگرافي كه فرشته‌اي كه تو وجودم هست رو ببينم

خيلي دوست دارم

امروز قدت، وزنت، و تاريخ تقريبي به دنيا اومدنت رو ميتونم بفهمم

خوشگل ماماني

خواب نباشياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بيدار بيدا

تا ماماني ببيندتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)