مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

دختر رويايي من

1392/5/12 10:15
نویسنده : زهره
143 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ، تو را با تمام وجودم حس ميكنم

دستانت گرمت را

صداي نفست را

قشنگي چهره‌ ات را

ميدانم از من زیباتر مي شوي، قوی تر و حتی مهربانتر، چقدر خداوند مرا دوست دارد که با بودن تو من مادر شده ام. چقدر خوشحالم که تو هستی کاش بمانم و بزرگ شدن تو را ببینم. غمهایت را به من بگو تا من شادی با تو بودن را برایت بگویم. تو شکوفا خواهی شد و من مطمئنم که از بادها و طوفانهای زندگی عبور خواهی کرد.

 من مطمئنم که تو میتوانی تحمل کنی چون به تو یاد خواهم داد که هنگام باران چتر به همراه خودت داشته باشی. پس توانایی ریزش ابرها، بارانها و طوفانها را خواهی داشت. چون با شیره جانم پرورشت میدهم. با دعا و تلاش بزرگت میکنم و با آرزوی خوشبختی تو زندگی میکنم.

دختر رویایی من ! کاش بمانم و بزرگ شدن تو را ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)