مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
پيوند من و باباپيوند من و بابا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
آویناآوینا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

مرسانا و آوینا برای من یعنی زندگی، عشق و امید

بدون عنوان

1392/5/12 10:20
نویسنده : زهره
141 بازدید
اشتراک گذاری

مرساناي من

مثل ماه من

فرشته وجود من

عزيزم

دو روز پيش يعني 09/05/92 رفتم سونوگرافي

قربونت برم

عزيز مامان چرخيده بودي

سرت الان پايين بود

دكتر بهم گفت كه اعضاي بدنت الان كدوم قسمت وجودم هست

الهي فدات شم

خيلي واست دل تنگم

دكتر سونو بهم گفت تاريخ به دنيا اومدنت تو اين دنيا 12/06/1392 هست

عزيز مامان حالا كي دلت بخواد خودت بياي خداي بالاي سرمون ميدونه

قربونت برم

تپل مپل هم بودي

الهي فدات شم

دوست دارم زايمانم طبيعي باشه تا بتونم با تمام وجودم اون لحظه اي رو كه به اين دنيا مياي ببينم

و سجده شكر به جا بيارم

بتونم حست كنم

روياي من

ميپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)